close
تبلیغات در اینترنت
عصرانه اي مقوي براي ورزشكاران
ورود به سايت

ورود به سايت

نام کاربری :
رمز عبور :

  • ثبت نام
  • فراموشي رمز عبور
  • موضوعات
    آمار و اطلاعات
      امار کاربران
      افراد آنلاين : 5
      اعضاي آنلاين : 0
      اعضا سايت : 0
      جديدترين عضو سايت
      آمار بازيدها
      بازديد امروز : 214
      بازديد ديروز : 458
      ورودي امروز گوگل : 2
      ورودي گوگل ديروز : 28
      بازديد هفته : 214
      بازديد ماه : 17,280
      بازديد سال : 29,529
      بازديد کلي : 29,529
      آمار مطالب
      کل مطالب : 848
      نظرات : 0
      اطلاعات سيستم شما
      اي پي : 54.196.110.222
      مرورگر :
      سيستم عامل :
      تاريخ امروز
      امروز :دوشنبه 31 اردیبهشت 1397
      رتبه سايت در گوگل
    خبرنامه
      news
    لينک دوستان
    بازديد کننده گرامي به سایت ما خوش آمـديد

    :: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
    :: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در سایت و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند
    :: امکانات ويژه مانند(چت روم , فال حافظ , تعبير خواب , فال روزانه , استخاره با قرآن , ارسال مطلب و...)شامل مي شود
    :: مطالب سايت کاملا مجاز مي باشد و در صورت عدم رضايت صاحب اثر حذف مي شود

    :: در بخش نظرات مطالب،عکس،نرم افزار و... درخواستي خود را براي ما بفرستيد تا در سايت قرار دهيم

    :: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد

    چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت راست بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد



    عصرانه

    مواد لازم براي 2 نفر

     

    خرما
    200 گرم
    كره
    50 گرم
    دارچين
    يك قاشق سوپخوري
    پودر زنجبيل
    يك‌دوم قاشق غذاخوري
    روغن مايع 2 قاشق سوپخوري

     

     

     

    طرز تهيه:

    هسته خرماها را جدا كرده و همراه با روغن مايع در چرخ گوشت بريزيد. بعد از آن كه خرماها چرخ شد كره و دارچين را به آن بيفزاييد و روي حرارت قرار دهيد. آرد را الك كرده و روي حرارت قرار داده و مقداري روغن مايع به آن اضافه كنيد تا رنگ آن طلايي شود.

    خرما را روي ورقه فويل قرار داده و مخلوط آرد و روغن را روي آن بريزيد و صاف كنيد. مواد را رل كنيد و فويل را دور آن بپيچيد و به مدت 4 ـ 3 ساعت داخل يخچال قرار دهيد. سپس آن را برش داده و صرف كنيد.


    انرژي اين غذا 1850 كيلوكالري است.

     

     

    اهميت غذايي خرما


    خرما داراي مواد معدني مانند آهن، پتاسيم،‌ روي،‌ منگنز و ويتامين A، B، E و مقدار قابل توجهي فيبر است كه براي پيشگيري از سرطان‌هايي مانند سرطان كولون و معده مفيد و موثر است.

    از آنجا كه زيادي اسيد معده باعث ترش كردن و دل درد مي‌شود، خرما در خنثي كردن اسيد معده موثر است.

    خرما براي اشخاصي كه دچار فشار خون بالا هستند و بايد رژيم كم سديم داشته باشند مفيد است. خرما براي جلوگيري از رشد ميكروب ـ كه عامل پوسيدگي دندان است ـ مفيد است.

    خرما باعث كاهش چربي خون و بهبود عملكرد سيستم گوارش و هضم و دفع مواد غذايي مي‌شود.




    مطالب مرتبط
    ارسال نظر براي اين مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی